Salı, Ekim 17, 2006

KARNIYARIK BÖREK


KARNIYARIK BÖREK

Malzemeler

- 4 adet yufka

- 100 gr tereyağ

- 1 çay bardağı sıvıyağ

- 1 yemek kaşığı yoğurt

- peynir

- maydanos

Tereyağ eritilir sıvıyağ ile karıştırılır. Yufkanın biri serilir üzerine bu karışımdan sürülür. Diğer yufka üzerine konularak aynı işlem yapılır. Diğer 2 yufka içinde aynı işlem yapılır.Yufkalar sigara böreğinde olduğu gibi önce 4'e sonra herbir parça 3'e kesilir. Yufkanın geniş olan kısmına peynir ve maydanoz karışımından 1 kaşık kadar konulup 2 yufka olarak bolca sarılır.Yufkalar bitinceye kadar aynı işlem yapılır. Yağlanmış fırın tepsisine dizilerek üzerine 1 kaşık yoğurt ve yine yarım çay bardağı kadar sıvıyağ karıştırılarak sürülür. 175 derecede üstü kızarıncaya kadar pişirilir.

Bloğuma koyacağım resmin güzel olmasını istiyorum ve o kadar çok resim çekiyorumki. Hepsine sabırla bakıp hangi resmin daha iyi olduğu konusunda yardımcı olan arkadaşlarım Asiş ve Nerminciğime teşekkürler ediyorum.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba blogunuz hayırlı olsun, tarifleriniz çok güzel, sevgiler

Adsız dedi ki...

Pembeli merhaba
Yorumun için teşekkür ediyorum sana. Bende senin bloğunu sürekli izliyorum.
Görüşmek üzere...Hoşçakal

Hesna

Adsız dedi ki...

Bu arada seni linklerime ekledim, sık sık görüşmek üzere sevgiler:)