Pazar, Aralık 09, 2007

"KAHVE VE KİTAP KEYFİNİN DAYANILMAZ HAFİFLİĞİ" ETKİNLİĞİ

Daha önce Sevda'nın düzenlediği Gönül Dostları etkinliğine, bloglarda yaşanan heyecanları görünce, katılamadığım için üzülmüştüm. Bu defa Sevgili Burçak'ın (www.mutlulukmutfaktagizlidir.blogspot.com) bloğunda yeni bir etkinlik düzenlendiğini görünce hemen bende katılmak istedim. Düzenlediği etkinlikten ve bizlere kazandırdığı yeni arkadaşlıklardan dolayı Burçak'a çok teşekkür ediyorum.
İnsanın tanımadığı birinden hediye alması, tanımadığı birine hediye göndermesi çok heyecanlandırıcı birşey. Burçak çekilişleri yapıp sonuçları bize bildirdi. Bana Fatma çıktı (www.maviveportakal.blogspot.com) . Daha önce bloğunu bilmiyordum, bu sayede tanımış oldum. Hemen bloğunu inceledim ve sevebileceğini düşündüğüm bir kitap seçtim. Fatma'cığım umarım beğenmiştir.
Benim hediyem ise çok sevdiğim, bloğunu her zaman takip ettiğim Sevda'dan (http://www.sevdamavisi.blogspot.com/) geldi. Sevda'cığım bana yukarda resimde gördüklerinizi göndermiş. Çok güzel tariflerin yer aldığı bir kitap, kendi eliyle yapmış olduğu kolye ve çok sevdiğim fındık aromalı kahve. Sevda'cığım hediyelerin için çok teşekkür ediyorum sana, dostluğumuz daim olsun diliyorum.

5 yorum:

sevdamavisi dedi ki...

Hesna'cığım,
beğenmene çok sevindim. Çok düşünerek özen göstererek seçmeye çalıştım. Umarım sana hitap edebilmişimdir. Sevgiyle kal...

GANNE dedi ki...

Sevgili Hesna, heidyelerin çok tatlı. Güle güle kullan hepsini. Hem kitaba hem de kolyeye bayıldım. :))

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Sevgili Hesna hediyelerin çok güzel güle güle kullan canım. Ne güzel dostluklar kuruldu heyecanlar yaşandı bu etkinlikle.Sevgiler...

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Hesnacığım, hediyelerini çok beğendim!
Ayın kitaptan ben de almaya niyetliyim!
Etkinlikten keyif aldıysan ne mutlu bana!
Ayyyy, şimdi Güneş ile Deiz'e ne tarifler uygularsın bu kitaptan?
Bence daha çok onlara yaradı!Seni çok çok öpüyorum!

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Sevgili Hesna etkinliğiniz ne kadar güzel dostluk kardeşlik örneği uzaktada olsa insanlar bunu en güzel şekilde başarabiliyorsa
ne mutlu hediyelerini güle güle kullan sevgilerimle güzel günler canım