Pazartesi, Mart 03, 2008

KAKAOLU KEK

Malzemeler
-4 orta boy yumurta
-1,5 su bardağı toz şeker
-1/2 su bardağı yoğurt
-1/2 su bardağı süt
-2,5 su bardağı un
-3/4 su bardağı eritilmiş margarin
-1 ufak paket kakao
-Üzeri için dr. oetker dekor tarçınlı şeker
Her zamanki gibi sırasıyla tüm malzemeler mikserle çırpılır. Yağlanmış kek kalıbına yarısı dökülür. Diğer yarısına kakao eklenerek karıştırılır ve öncekini üzerine ilave edilir. 170 derecede pişirilir. Soğuduktan sonra üzerine tarçınlı pudra şekeri serpilir.

19 yorum:

sevdamavisi dedi ki...

Hesnacığım,
ıspanaklı keki görmekten sıkılmıştım:)) şaka canım çok şık bir kek olduğu için hoş da oluyordu ama yeni post yayıllamış mısın diye de kontrol ediyordum. Buluşma etkinliğimize de umarım katılabilirsin. tanışmayı çok isterim. sevgiler.
kekin de çok güzel olmuş ellerine sağlık.

ab-ı hayat dedi ki...

Ellerine sağlık,kek nefis görünüyor.


sevgiler...

Leziz Sofralar dedi ki...

Hesna'cim ne cok özletiyorsun kendini canim galiba cok yogunsun Allah sana kolayliklar versin...

Kek nefis görünüyor bu arada canim ellerine saglik...

Aybike Ceylan dedi ki...

Hesna'cigim ,
Ellerine saglik, harika bir kek olmus.

Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir hafta diliyorum.

serapin mutfaginda pisenler dedi ki...

Hesnacigim kek nefis olmus cok güzel kabarmis canim,ellerine saglik.

sevgilerimle.

ebrulitatlar dedi ki...

Hesna'cım nefis bir kek olmuş. Ellerine sağlık canım. Sevgiler..

yemek dedi ki...

Ellerine sağlık Hesna, ne güzel kabarmış.
Kakolu keki çok severim.:)
Selamlar...

Damak Tadı dedi ki...

Hesna'cığım,seni görmek ne kadar güzel..Bu kadar özlettirme kendini canım..

Kekin yine harika görünüyor ve çok da güzel kabarmış canım..))Ellerine sağlık bitanem..Afiyetler olsun sizlere..)


Sevgilerle

Adsız dedi ki...

Harika bir kek kubbe gibi olmuş ellerine sağlık.Sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba, linklerinde yer alan adresimi http://www.yesilkivi.com/ olarak değiştirirsen çok sevinirim.

Güzel bir hafta sonu diliyorum…

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

8 Mart dünya kadınlar günün kutlu olsun,

Kıymetini bilen hep bulunsun,

Üzüntü-elem-keder senden uzak olsun,

Sağlık-huzur-mutluluk hep seninle olsun.

*Sevgili Hesna,
Kakaolu kekin nefis olmuş,ellerine sağlık.

Selma Alkan dedi ki...

hmmm miss gibi ellerine saglik Hesna ablacim iyi haftasonlari

hayat dedi ki...

Hesna'cığım, kekin harika görünüyor.Ellerine sağlık.
Sevgiler

Gönül dedi ki...

oh oh oh keke bak insan kesmeye kıyamaz:))) ELLERİNE SAĞLIK BEBİŞİM...SEVGİLERİMLE ÖPÜYORUM

ev perisi;) dedi ki...

ıspanaklı kekine bayıldım canım ellerine sağlık...
muhabbetle...

ceyt dedi ki...

hesnacığım, kakaolu keke bayılırım.nefiss olmuş.ellerine sağlık canım.öptüm sevgiler

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Sevgili Hesna benim bu ara rahatsızlık sebebiyle sizin de işlerinizin yoğunluğu yüzünden görüşemez olduk ama her zaman sizi sevgiyle anıyorum yorum bırakamasamda bloğunuzu ziyaret ediyorum kek imrendiriyor çok güzel kabarmış lezzet dolu bir kek olmuş ellerine sağlık sevgilerimle canım

sevdamavisi dedi ki...

Hesnacığım,
Ankara buluşmasının yeri ve saati belli oldu e mail ile bana ulaşabilirsen sana bildireyim.
sevdamavisietkinlik@gmail.com

görüşmek üzere

Yaren dedi ki...

Hesnacim keki ne güzel kabarmis yaa ellerine saglik.Tadida nefistir mutlaka.Sana güzel bir hafta sonu diliyorum,sevgiyle kal canim.