Pazartesi, Temmuz 12, 2010

ANKARA'DA SOFT BOWL ETKİNLİĞİ



Biz Ankaralı blogcular olarak İstanbul'da yapılan etkinlikleri özenerek izliyorduk. Nihayet bir ilk gerçekleşti ve Soft Bowl firmasının organizasyonu ile Ankaralı Blogcular ilk kez toplandı.

İlk buluşmamız Ümitköy'deki Cafe Mu'da gerçekleşti. Soft Bowl Firmasından Selami ve Bekir Bey, Hayal Hanım ve Cafe sahibi Ünzile Hanım tarafından sıcak bir şekilde kaşılandık. Yavaş yavaş herkes gelmeye başladı, Önce isimler, sonra blog isimleriyle kendimizi tanıttık. Birçok arkadaşın blogunu takip ediyordum zaten. Kendilerini görmekte ayrıca çok keyifli oldu.

Bu etkinlikte emeği geçen;

Cafenin sahibi Ünzile Hanıma birbirinden lezzetli ikramları, konukseverliği ve güler yüzü için çok teşekkür ederim.

Soft Bowl firmasından Selami ve Bekir Beylere hem bu organizasyon için hem de soft bowl ürünleri hakkında verdikleri değerli bilgiler ve zarif hediyeleri için çok teşekkür ederim.

Sevgili Hayal Hanıma güzel sohbeti, güler yüzü ve herşey için çok teşekkür ediyorum.

En kısa sürede tekrar buluşmayı diliyorum.






9 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Canım Hesna'm,etkinliğe katılmana çok mutlu oldum inan..Dilerim Ankara'da da bu tür etkinlikler sıklıkla olur canım..Güzel tariflerini şimdiden merakla bekliyor olacağım..Hediyelerini mutlulukla,zevkle kullan canım..Öpüyorum kocaman..Sevgiler..

Betül dedi ki...

aaaa süper... Keşke haberim önceden olsaydı katılırdım bende:)
Betül

Adsız dedi ki...

Hesna hanım merhabalar..sizinle tanışmak ,sohbet etmek çok güzeldi..inş.bundan sonra sık sık bu tür etkinlikler olur ve görüşürüz :) Sevgiler...

YeMeK vAkTi dedi ki...

inşallah sık sık tekrarlanır Ankarada etkinlikler gerçekten çok keyifli geçiyor

Birsel ve İrem dedi ki...

Sizin adınıza çok sevindim, umarım Ankara'da bu tür etkinlikler devam eder. Hediyelerinizi güzel günlerde, güzel tarfilerle kullanın. Ben çok memnunum Softbowl ürünlerinden, severek kullanıyor, yeni kalıplarını almayı düşünüyorum.
Güzel paylaşımlar dileklerimle...
Sevgiler.

caramella dedi ki...

ben de kendi adıma sizlerle tanışmaktan ve o keyifli saatleri paylaşmaktan memnun oldum. inşallah tekrar görüşmek dileği ile...

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Sevgili Hesna sizi tekrar görmek çok güzel uzun bir ayrılık oldu umarım iyisinizdir .Biz 2 senedir çok sağlık sorunu yaşadık kızımın bebeği sağlık sorunlarıyla doğmuştu çok şükür şimdi iyi sayılır ben safra kesesinden ameliyat oldum 1 mayıstada kayınvalidemi kaybettik daha birçok sıkıntı yaşadık blogtan ister istemez çok uzaklaştım o kadar çok tarif var ama bir türlü kendimi veremiyorum . Sizleri bir arada mutlu görmek çok güzel inşallah bu beraberlikleriniz herzaman gerçekleşir sevgiler canım

nurşen dedi ki...

Selamlar Hesnacım,
inşaallah tekrar görüşemk dileğiyle.
Ankara da yapılan bu ilk etkinliğin devamının gelmesi dileğiyle.
Sevgiler

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Berat kandilini kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim.